Posts tonen met het label Mediatijdperk. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Mediatijdperk. Alle posts tonen

woensdag 3 november 2010

Vandaag in de krant...

In dagblad Trouw wordt de vraag "Kunnen we het in dit nieuwe mediatijdperk nog wel opbrengen om een boek te lezen?" voorgelegd aan drie literaire experts. Hoewel ik mijzelf geen literair expert wil noemen, is het wel aanleiding om ook over de vraag na te denken. Ik roep altijd: niets is zo fijn als een mooi boek op het nachtkastje! Toch merk ik ook dat zelfs ik de laatste tijd veel te weinig tijd neem om een boek te lezen. Ik schrijf heel bewust dat ik geen tijd neem, want het blijft een kwestie van prioriteiten stellen. Het is zo jammer, omdat ik gisteren weer heb gemerkt hoe blij ik word van en mooi verhaal.
De inhoud van het artikel vind ik niet eens zo interessant meer.
Ik heb aldus besloten: ik ga vanavond lekker lezen!