Ding 6 heeft me nog niet kunnen enthousiasmeren, ik heb al een Yahoo-id... ja ik sta weer ergens aangemeld. Het is net als met de pasjes in mijn portemonnee. Je hebt er ik-weet-niet-hoeveel en als je er één nodig hebt, dan kun je 'm natuurlijk net niet vinden tussen alle andere (op dat moment) nutteloze pasjes. Waarschijnlijk is dit gewoon een organisatieproblemen!

Nu Flickr. De toepassing voor de NOVETHEEK die me nu te binnen schiet is: het maken van een groep "Novetheek" waarop onze leden foto's van bibliotheken (waar dan ook ter wereld) op kunnen zetten. Ook foto's van lezende mensen zou een thema kunnen zijn. Het zal allemaal vast al wel bestaan Toch ben ik benieuwd naar jullie reacties...