maandag 19 april 2010

Lotte


Lotte
Originally uploaded by makajolo
Ik heb toestemming gekregen!

Karin leest toch nog wel?

Jazeker! Julia is inmiddels bij Da Vinci aangekomen en ik laat haar daar voorlopig even. Afgelopen vrijdag zag ik in Oldebroek het derde deel van de 'Spokenjagers' liggen. Gelijk begonnen met lezen, nog één hoofdstukje en dan is dit boek uit. Een boekuit 2010, volgend jaar goed bruikbaar voor de Nederlandse Kinderjury! Vorig jaar was het eerste deel een doorslaand succes.

Ding 7


Bibliotheek van Lus
Originally uploaded by makajolo
Hierbij heb ik de opdracht van afgelopen week voltooid.
Wat heb ik geleerd? Om te gaan met Flickr...
Vind ik het leuk? Ja zeker wel!
Ga ik er iets mee doen? Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat er heel veel andere dingen onder zullen gaan lijden (bij voorkeur het huishouden).
Zie ik toepassingen voor het werk? Ze zullen er echt wel zijn... (ik het woord "maar" niet gebruiken) wie gaat het doen?

Op naar de opdrachten van deze week!

Bibliotheque


trading card 1
Originally uploaded by makajolo
Ja... in het Frans is het Bibliotheque.


Zullen we trading cards van bibliotheekborden beginnen?

La Pierre Percee


La Pierre Percee
Originally uploaded by makajolo
Geweldig... een puzzeltje van m'n eigen foto! Het hogere doel hiervan ontgaat me wel een beetje (zelfs mij op de vroege morgen), maar 't is wel gelukt. Ik zal ook nog even m'n mooie trading cards sturen in een volgend blogje.

vrijdag 16 april 2010

Alles kan... Ding 6 (deel 5)


Med_Image145
Originally uploaded by makajolo
Komt mijn moeder op bezoek... ik laat haar Flickr zien. Leuk hè mam! Ik verwijder een foto, toevallig die ik net gepost heb naar mijn weblog. Het gevolg laat zich raden. Foto 'unavailable'.
Maar: de mogelijkheden zijn zo ongeveer eindeloos. Heb ook gezien dat je kunt laten zien op de kaart waar je jouw foto's hebt genomen. Ik heb ook gezien dat je over allerlei onderwerpen foto's kunt vinden (bijv. het roze restaurantje in Parijs).

Ik heb de tafel trouwens al wel afgeruimd. M'n slaapkamer is nog niet klaar... Vanmiddag nog wel tijd hiervoor.

Conclusie: ik ben best enthousiast over Flickr. Ook voor de Novetheek zijn er echt wel mogelijkheden te bedenken. Het gaat me echter enorm veel tijd kosten en weet daarom niet of ik me er verder in ga verdiepen. Ik denk dat ik de naam van mijn weblog dan moet veranderen in: Karin is gestopt met lezen...

Vakantiefoto! Ding 6 (deel 4)


Image145
Originally uploaded by makajolo
Dit is 'm dus! Gelukt. Volgens mij heb ik Ding 7 hierbij ook wel voltooid. Ik zal daar vandaag nog eens naar kijken.
Nu de tafel afruimen!