
Geweldig... ooit heb ik al iets gedaan met RSS-feeds! Ik zou niet weten wanneer, hoe en waarom, dat is dan wel weer grappig. Nog veel grappiger is dat ik er gisteren bij toeval achterkwam. Hoe doet niet terzake.
Ineens kon ik me vaag herinneren dat ik hier ooit eens aan begonnen ben, omdat iedereen (nou ja, een aantal mensen dan) me vertelde dat dit zo handig zou zijn. Waarom waren deze RSS-feeds zo duidelijk door mij gemaakt? Heel gemakkelijk: er was een mapje "Kinderboeken". Duidelijk toch. Net zoals de aanwezigheid van
Fokke en Sukke. Heel nuttig hun dagelijkse cartoon! Het hoe en waarom van een aantal feeds was overigens wel onduidelijk: kijk maar eens op de site
tipnut.com.
Heb ik ooit iets met deze feeds gedaan? NEE!